Levi Strauss & Co نتایج مالی خود را در 29 مه 2022، 15% 1.2 تریلیون پوند (1.5 میلیارد دلار)، مطابق با بخشهای طبیعت جانبداری دارد. برای Q2، Levi Strauss & Co نتایج را به اشتراک گذاشت: DTC 16٪، نشان دهنده 23٪ فروشگاه های تحت مدیریت شرکت است. عمده فروشی 15 درصد ناخالص 716 پوند (855 میلیون دلار) در مقایسه با 750 دلار در سه ماهه دوم 2021 بود. ناخالص 58.1 درصد بود. EBIT تعدیل شده 9.9٪، 9٪ در سه ماهه دوم 2021 بود. خالص 41 پوند (50 میلیون دلار) در مقایسه با 65 دلار در سه ماهه دوم 2021 بود. خالص کل کانال های دیجیتال نزدیک به 20 درصد فروش در سه ماهه دوم 2022، 3 درصد و 75 درصد سه ماهه دوم 2021 را نشان دادند. درآمد 3 درصد، DTC 23 درصد و 10 درصد رشد کرد. همه و برخی از کانال ها 30٪، 100٪ در سال کاهش یافتند. با نگاهی به آینده، Levi Strauss & Co انتظار دارد که بین 11٪ تا 13٪، رقم بزرگ 5.3 پوند (6.4 میلیارد دلار) و 5.4 میلیون پوند (6.5 میلیارد دلار) در سال مالی 2022 باشد. Chip Bergh و مدیر عامل Levi Strauss & Co گفت: "نتایج ما استراتژی ما است که ادامه می یابد و گسترش می یابد. مارک های ما مشتریان را در جغرافیاها، کانال ها و دسته بندی های متقابل طنین انداز می کنند. در میان صبوران همانطور که جاب رانندگان تاثیرگذار ما را مشخص می کند، ما هستیم. با موقعیت مناسب بازگشایی و شکستن یخ در مجموع ذینفعان ما."