بازار مردان مارک دار چه شد؟

مارک مردانه بسته شدن را تازه می کند.
دریافت شد که وودهاوس پوشاک پس از 50 سال در کنار سایت خود، Broil Bag، بسته خواهد شد.
وودهاوس که تماماً متعلق به گروه Clothingsites بود، مد مردانه دهه 1980 و 1990 بود.
وودهاوس که توسط فیلیپ در سال 1975 آغاز شد، در آن دوره برندسازی و لباس های جین را در اختیار داشت.
کینگز چلسی، نام های بزرگی را با این برندهای شناخته شده به ارمغان آورد.
خرید به سمت Clothingsites 2009، برچسب های پس از این مد رئیس، پولو رالف لورن و لایل و اسکات به صورت آنلاین، به جز اعلام کرده است فروش خانه است.
بر اساس منسفیلد، ناتینگهام شایر، آمار مالی سال 2021 حضور 12.
3 میلیون پوندی دارد.
وودهاوس تعطیلی خود را اعلام کرده است روزگار بازار مارک مردانه سخت تر می شود.
جایی که یک نوجوان دهه 1990 شلوار جین آرمانی را می پسندد، او در حال خرید لباس ورزشی برای مربیان است.
دارای یک مورد مطابق با قیمت ها است.
او که در دهه 1990 یک لاکوست چوگان «طراحی» می‌خرد، امروز دستمزد یک ماه و مارک‌های المپیکی والنتینو و بالنسیاگا را خرج می‌کند.
در حالی که فروشگاه های مارک مردانه همچنان مشتریان خود را که 40 و 50 ساله هستند ادامه دادند، نسل جوان تری ندارند.
این برند برای مصرف‌کنندگان جوان‌تر لباس مردانه مناسب نیست.
این باعث شده است که زنجیره‌های بزرگتر Flannels و USC، خیابان‌های مرتفع و محدوده‌های بزرگ‌تر بریتانیا سلیقه‌های گسترده‌تری را نشان دهند.
اینستاگرام میخانه.
Tessuti Liverpool ONE در دسامبر 2022، بریتانیا بازار پوشاک مردانه مارک، JD Sports and Frasers Group، با نام a و برندها، در آن زمان 15 را در اختیار داشت.
ماه، JD Sports مارک های مایک اشلی Frasers Group - Tessuti (از جمله Xile)، Scotts، Choice، Giulio و Cricket را تکمیل کرد.
وب‌سایت‌های اکتساب‌ها به صفحات تبدیل می‌شوند و در داخل شرکت تعدیل کار و تعطیلی وجود دارد.
فروشگاه‌های منتخب قبل از هرچیز در حالی که جولیو، یک فروشگاه در وستفیلد استراتفورد، در پشت احتکار مارک خود، به چه طریقی نام تجاری خود را تغییر دادند.
این باعث می‌شود گروه‌های بزرگ‌تر، در صورتی که جهان چیزها هستند، مخلوط‌های سوراخ‌کننده‌شان باشد.
JD Sports از بسته شدن زنجیره Wellgosh خود خبر داده است.
35 سال متوالی لستر، سه فروشگاه آن در یک ابر قرار دارند و لستر به یک اندازه متعلق به JD تبدیل شده است؟ فروشگاه.
دارد که Oi Polloi Manchester متعلق به JD می تواند و بنابراین نفس تنگ نفس بکشد و به فاسیای JD کمک کننده تبدیل شود.
به طور مشابه، فریزر میدلزبرو 2020 را خریداری کرد، در سال 2022 بازگشایی شد که چگونه فریزرها، زنجیره فریزر هستند.
روان یک فلانل پاشنه است زمان ها بازار را متقاطع کرده اند.
به سختی سه چهارم (73 درصد) مصرف کنندگان بریتانیا در مخارج پس انداز هستند.
طبق «VoucherCodes» در «خرج و گزارش 2023»، فروش بریتانیا با 6.
5 درصد سال به سال مطابقت دارد.
فروش آنلاین به همین ترتیب با شیوع همه‌گیری ادامه یافت، در ژانویه 2023، 2.
2 درصد سال به سال بود.
یک کلیت مردانه وجود دارد.
بر اساس Globaldata، لباس مردانه (بریتانیا) 11.
7 پوند googol در سال 2022 بود و در طول سال‌های 2022 تا 2026 در CAGR 1% قرار داشت.
سایه و هزینه‌ها، و به عقب است.
بسیاری از این خرده‌فروش‌ها هزینه‌های هوشمندانه‌ای دارند و مارک‌ها به‌موقع و به‌دقت وارد DTC می‌شوند، در صورت وجود ظرفیت آنلاین.
به عنوان مثال، رالف لورن اعلام کرد که در سال 2025 250 فروشگاه دارد.
این دیفرانسیل در ایستگاه Battersea افتتاح شد، یک برندهای چند منظوره معادل GANT و Lacoste.
برندها زمان بندی خود و چشم مصرف کننده.
رالف لورن، گانت و لاکوست به واسطه ایستگاه Battersea افتتاح شدند ممکن است وجود داشته باشد که این خرده فروشان لباس مردانه مارک دار تاریخ فروش آنها بوده است.
با شروع دهه‌های 1970 و 1980، این‌طور نبود.
در حالی که خریدار لباس مردانه مارک دو نفره است، مشتری پول آنها را بلندتر می خواهد.
این با هم است.
این فروشگاه ها و خدمات، و مارک های.
مصرف کنندگان مردان پس از آن چه اینترنت.
این خرده‌فروش‌ها باید شلوار و کفش «مناسب» را در ساعت 11 شب داشته باشند.
اکنون بدن احساس چین و چروک می کند.

دیگران چه میبینند
راهنما