مد و لوازم خانگی جو براونز بزرگترین موجودی لوازم خانگی خود و یک گروه غم انگیز N را اعلام کرده است.
قالب لوازم خانگی 225 قطعه، 67 درصد پاییز/زمستان، و 26 درصد خطوط جو براونز AW22 را تشکیل می دهد.
این لوازم خانگی در سال 2020 راه اندازی شد و ملافه ها را متمرکز کرد، دامنه ها را به تدریج و دو رقمی به خرده فروش ارائه کرد.
به علاوه اعلام کرد که N blot out به صورت پیشنهادی برای خانهاش، سایتهایش JD Williams، Essentials و Oxendales خواهد بود.
جو براونز هنوز مجوز تولید قطعات Simply Be، Jacamo و JD Williams را صادر کرده است.
Homeware جاهطلبی Joe Browns را به فروش 100 میلیون پوندی در هماهنگی با بازارهای 2026 و خردهفروشان شخص ثالث و همچنین ارائه میدهد.
جین ریک، خرید در جو براونز، میگوید: «این بزرگترین تاریخ لوازم خانگی ما نیست، که قبلاً دستهبندیها را در بر میگرفت، با این حال از خدا میترسیم که هنوز نخبگان در حال جوشیدن هستند!
همانطور که انتظار می رود، سرگرمی ما و راهی را ارائه می دهد.
رنگ، بافت، و چیزی که ما هستیم را جشن می گیرد.
حیواناتی عرفانی خواهید داشت که برای طراحان داخلی ما در حال پرسه زدن در منسوجات و ظروف قابل قبول تصور میشوند.
نشان می دهد که مشتریان ما و ما بیشتر با هم صحبت می کنیم، این کاری است که ما انجام دادیم.
"ما در کنار آن N bedim هستیم که لوازم خانگی خود را ساخته ایم، حتی به شدت در آنجا تولید می کنیم.
"
رودریک ویلیامز یانگ، خرید خانه.
در N rust Group، اضافه کرد: "ما چگونه جو براونز طنین انداز می شود، ما همزمان با Joe Browns Homeware Concurrence AW22 را راه اندازی می کنیم، و امکان قرار دادن قطعات مورد علاقه و لوازم خانگی ما را فراهم می کند.
"
جو براونز اعلام کرد که پیتر الکوک از چه طریقی از افسران اخلاقی مهم است.
Alecock آمد JD Sports Fashion، جایی که افسر suzerain.