براونز «سری دو» راه اندازی می شود

Browns "سکوی خود را برای طراحان فردا"، Browns "Series Two" راه اندازی کرده است. اکنون در نمای Browns at 21 toy soldier Shoreditch و وب‌سایت Browns، بازدید مجدد خرده‌فروش در ژوئن 2021 در روزهای مستقل Browns Molton Street، که در سال 1997 راه‌اندازی شد، را دنبال می‌کند. این یک انکوباتور در سطح جهانی بود که از طراحان به طور مساوی کریستوفر کین، سیمون روشا و حسین چالایان دفاع می کرد و کمکی بود که براونز در سال 1970 افتتاح شد. براونز 2017 غیرقابل نفوذ است، با این حال این طراحان جدید و استعدادهای نوظهور براون ها جدید است. «سری دو» شامل هفت استعداد از جمله Ahluwalia، Bethany Williams، FEBEN، Namacheko، Nicholas Daley، SELASI و Wales Bonner است که مجموعه‌های سینوسی را سیستم تولید می‌کنند. طرح هایی در مکاتبات با Wales Bonner، Selasi و Ahluwalia این مجموعه‌ها با «فعالیت‌های مبتنی بر خلاقیت و مشارکت محوری»، تداوم طراحان جدید براون و استعدادهای نوظهور مواجه می‌شوند. آیدا پترسون، خرید در براونز، گفت: «براونز جدیدترین خرید ماست. این مربوط به یک طراح و نحوه کار است، نه جوشکاری آنها و همچنین جوامع آنها. «طراحان به صورت بدنی تبر را می‌دهند، که نمونه‌ای از براونز است که به طراحان شایستگی می‌دهد. خانم B (براونز جوآن برستاین) و طراحان داستان‌هایی هستند که صنعت ما را تشکیل می‌دهد و من مفتخرم و در براونز این موضوع را آشکار نمی‌کنم." طراحی از طریق بتانی ویلیامز خط تولید امسال برای خریداران ژنرال براونز، جوزف برونر و استفانی بانوک، که از کپسول‌های بسیار کمیابی مانند برندهای نقاشی و برندها استفاده می‌کردند، بهترین بود. جوزف برونر، خریدار لباس مردانه براونز، گفت: «آنها واقعاً برندهای آینده هستند. پودینگ است. به عنوان مثال، Alyx و Serre برندهای نوظهور parce que دیده شدند و در جدول هستند. علاوه بر این، یک نسل از طراحان نوظهور خانه‌ها و مارک‌های مهمی به نام Marie Lueder، که کالای دوندا کانیه را نمونه شخصیتی دارد، دارد. طرح هایی مطابق با نیکلاس دیلی، ناماچنکو و فبن «مارک‌هایی که ما با آن‌ها همکاری می‌کردیم، زمان ماست. راه دارای پایداری و پایداری است، این همان چیزی است که ما فردا به دنبال برندها هستیم. استفانی بانوک، خریدار لباس زنانه براونز، اظهار داشت: «طراحان جوان در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و گرایش‌ها بوده‌اند و ما شاهد استعداد تغییرپذیری برندها بوده‌ایم.» این فصل با عبور از HOME توسط رونان مک‌کنزی، عکاس و شناخته‌شده ایجاد یک الهام خلاق چند منظوره، و استعداد BIPOC (سیاه، بومی، رنگی) ارائه شده است. ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های R.O.T.A (نمایندگی دستور کار)، براون‌ها که جوامع فضایی درون شرکت و صنعت گسترده‌تر را جشن می‌گیرند، آشکارا ساخته شده است.

دیگران چه میبینند
راهنما